Someday you will be the exception to the rule...


Det är faktiskt dags att sluta hitta på ursäkter för att killar/tjejer inte ringer,smsar,facebookar,myspacar eller IMar en. They just dont fuckin care. Från och med nu ska jag vara brutalt ärlig mot mig själv och andra....Filmen är helt underbar!!! Man (jag) börjar tro att det FINNS bra killar men att det också finns sjuhelvetes många idioter och än så länge har de GOOD guys inte hoppat framför mitt skenande tåg men en dag så=) Som jag har längtat till denna film och vad jag tyckte om den! Loved it! Ska låta den smälta in lite, sen blir det Gossip Girl för hela slanten!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 19:02:53
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Leonard

I'm back!! Tillbaka från Tyskland, läs gärna! Trevlig kväll och en glad första maj! :),



Hur är det annars då? :)



Leonard

2009-05-01 @ 19:02:53
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0