Service Schmervice!

Det bästa med mitt nuvarande jobb är att varje dag skiljer sig lite från varandra. Det är ungefär samma arbetsuppgifter men med inslag av nya saker. Eftersom jag är extremt service-minded så passar service-yrket mig men samtidigt ligger det mig i fatet med. Jag vill alltid till 100% göra allt för turisten/kunden och lyckas jag inte ge dem exakt vad de vill ha så grämer jag mig hur länge som helst. Samtidigt när man lyckas boka boendet, golftiden eller de rätta biljetterna- ja då känns det bra! Dock har jag insett en sak: Jag har svårt att ta en sak i taget. Jag kan ha sex olika mail med sex olika frågor jag vill göra dem alla samtdiigt, så fort jag bara kan, så de ska vara nöjda och glada. Men under veckorna som gått så har jag fått lugna ner mig, ta ett samtal i taget, ett mail i taget, ett golfpaket i taget. Tänk vad man lär sig i arbetsvärlden=) Haha.

Men detta är nog den första arbetsplatsen som jag trivts på med både arbetsuppgifter och arbetskamrater. Service-yrket är rätt yrke för mig for now, och det känns himla bra att hittat in på rätt bana. Och i detta nu kan jag säga att London står tur för Sanna. Så känns det iaf idag=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0