Första helgen i maj avklarad!

Fick genom Expressens sportbilaga tips om roliga klipp på Youtube. Så jag checkade Kobe Bryant och Lebron James storhet. Vad som gör målen,passen och hindrandet av målen är ju egentligen sportkommentatorerna. Det är dem som hissar upp det med sina skrik. Även om det är coola grejer de gör=)
Nu är det snart dags för en annan sporthändelse, nämligen vinna eller försvinna i ishockey VM. Spännande. Här ska det hejas..iaf en halvtimme, sen blir det spinningcykeln igen.
Pepes var skoj och jag och L dansade loss. Vid ett tillfälle alldeles för vilt då jag störtdök från bänken jag och L tagit oss upp på. L märkte inte ett jota och jag var nykter nog att ta emot mig själv med händer...hade det däremot varit för tre veckor sedan...
Det finns en kille som jag var kär i när jag var 9. Det är 17 år sedan. Än idag när jag ser honom ute så slänger jag en etxra blick. Han ser inte lika bra ut nu, in fact han är ganska sluskig men det är ändå något. Jag undrar varför man(bara jag?) är sådan.Kvällen var lyckad och förfestdansen väckte många rave/grease-minnen!

Thanks ladies!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0