35 minuter var helt okej!


Jag ska ut på sightseeing...jamen klart jag tar dessa skorna!Perfekta att besöka världens mest underbara stad, Paris! Eeeeh nej, men sen är jag såklart inte världsstjärna som har en bil väntandes i varje hörn när jag blir trött... vems fötter är det?
Idag sprang jag vårruset- 5km på 35 minuter. Jag hade nog kunnat ta det på 30 minuter men benen domnade efter 3 km men kondisen var det inget fel på, men jag är nöjd ändå! Dock har kroppen tagit stryk efter denna månad med sjukt mycket spinning, promenader och gym. Men har jag en gång börjat träna så kan jag inte förmå mig att hoppa ett pass, är anmäld till spinning imorn men tror nog att kroppen egentligen behöver vila DOCK blir det ingen träning tors-sönd då det är hockey och Sthlm för hela slanten...wait a minute ingen träning måndag heller, förutom att jag ska Shaka loss med Beyonce!! LOVELY! Lästa på BBs blogg att hon tyckte Beyonce och Jay-Z är det coolaste paret ever. Och jag kan inte mer än hålla med, Coola är vad de är! Och så härligt hemliga, gulliga och annorlunda från alla andra tråkiga kändispar som skiljer sig, bråkar och har sig. Jayonce rocks=)

När jag hittar min Mr Right, ja då ska han vara min Jay-Z, u know what I mean=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0