Det finns människor och så finns det människor=)

Jag.kan.inte.gå. Spinningen, promenaderna och nu slutligen loppet har förstört mina ben totalt och jag haltar om vartannat för all värk i benen. Men jag kan inte med nu att bli "sjuk" och inte kunna träna, I am on a roll ju! Damn it!

-Välkommen till Turistbyrån
-Hej, jag vill åka till det där museet som ligger söder om stan
- Mmm okej vet du vad det heter eller vad de ställer ut?
- Ja det är impressionister som ställer ut
-Okej, jag känner inte igen att vi har det här i Båstad...
- Nej INTE I BÅSTAD, I KÖPENHAMN, söder om KÖPENHAMN, du vet det där museet...!
-Ehhh du e medveten om att du ÄR I BÅSTAD?? Jag kan googla och se vad jag kan hitta men annars tyvärr får du kontakta turistbyrån i typ ja kanske KÖPENHAMN???

Folk allså....makes my day wonderful=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0