End of may

Snart sluss på veckan. Igen. Maj är över och sommaren börjar la nästa vecka? Jag tänker iaf inleda juni med Timbuktu-konsert! K som slog mig i bowling igår ska hänga med mig, ska bli skojsigt.

Jag ska erkänna en sak- Jag läser Blondinbellas blogg väldigt ofta. Yes I do, och vet ni jag GILLAR hennes självsäkerhet, hennes sätt att peppa tjejer. Man märker mer och mer hur osäkra tjejer,kvinnor är. Killar också men de döljer de så väl med arrogans=) Min ena arbetskamrat är så sjukt osäker att hon ibland försöker trycka ner oss andra eller att hon ursäktar sig 100 gånger för sina svagheter. Eller en annan jag umgåtts med lite grann detta året. Hennes kommentarer och ursäktande. Så jäkla synd tycker jag!! Alla är vi osäkra till en viss punkt men när det går för långt att de ursäktar sitt varenda move, säger dumma saker om sig själva....jag tycker det är så synd. För att må bra och lyckas måste man ju först och främst tycka om S.I.G S.J.Ä.L.V. That said, det är ju inte lätt alltid=)

Anywhoo, jag tog Es modighet till mig och har nu satt igång mitt eget lilla modighetsprojekt, I will tell u later om det=)

Ikväll ser jag fram emot en kväll utan träning, har tagit fyra spinningpass i rad nu så ikväll ska jag inhandla badrdäkt inför badpremiären imorn och bara hänga! Chillax.

CIao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0