Victory

Ja ensam är stark...kanske inte på en turistbyrå som invaderas dock. Telefon ringde konstant och folk hade tusen frågor och saker de skulle köpa. Bland dessa var en italienare och hans svenska vän. De ställde fråga efter fråga och någonstans efter den 511e frågan förstod tom jag att det nog inte var frågorna de ville ha svar på...nej det var egentligen ett ställe att hänga på....och när italienaren klämde ur sig på halvt svenska, halvt engelska ifall JAG skulle jobba där hela sommaren, ja då skulle de komma tillbaka. Så fort han sagt det förstod jag ju att jag skulle bli röd i ansiktet men tänk, det blev jag inte! Man vet ju hur dessa italienare för sig så man tar inte det på allvar at all! En seger till mig.  En annan seger jag kan räkna idag var tennissegern. Japp jag vann men motståndet var inte jättestort iom att M inte rörde sig så möe hahaha. Men det var skoj!

Bara en vecka kvar av maj sen börja sommaren officiellt, ser vi framemot eller hur?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0