Alltså....

...det här med nervositet är ju diffust. Antingen låter man nervositeten ta över ens hela jag och man bangar för saken eller så puttar man undan nervositeten, går igenom det man föresatt sig och sitter sedan och funderar va fasiken man var nervös för. Jag brukar inte vara nervös, men då och då kan jag få för mig att något är pinsamt och bli nervös av scenariot. Det har hänt att jag låtit det ta över och bangat men i de flesta fall trycker jag bort den onda känslan och gör det jag föresatt mig. Så även idag. Såhär i efterhand blir jag arg på mig själv att jag ens reagerat som jag själv gjorde, va fan var det att vara nojjig över?

Mitt första besök på Café Mocco är gjort. Det är där alla stora bloggare hänger enligt dem i själva i just bloggarna. Och jajamen, en av dessa bloggare satt mycket riktigt med sin dator och käkade och ...ja så klart bloggade. Man kan väl säga såhär. Hon HÅRDRETUSCHERAR sina bilder, eller så har hon gått upp 15kg, och helt skitit i att klä sig enligt sina egna moderegler, för fy fasiken vad hon var sig OLIK, men visst fasen var det hon. Spännande. Här ska det avslöjas bloggares hemlisar one after the other=)

Fredag imorgon och helgen är fullspäckad med fikor,shopping, bio, utgång och ännu mer kaffe på fik.
Efter snart en vecka, Sthlm me lajk u a låt!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Men Sanna då...du förstår väl att du inte kan skriva sådär UTAN att berätta vem det var du såg!

2009-11-20 @ 16:16:19
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0