Tisdagmorgon...

...och har en hel del att stå i innan jag drar till H-town för träff mit die amerikanska!
Men helt plötsligt fastnade jag med min "Att göra innan jag fyller 30"-lista. Jag älskar ju listor och just en sådan här lista är alltid peppande när man är i "my situation". Any situation really. Jag har en lista för vad jag ska ha uträttat innan min födelsedag nästa år. En för innan födelsedag 30. Och en livslista.  Alla borde ha en lista ialla fall. Den kan man kika på lite då och då för att påminna sig om sin rutt i livet. Iaf om man har en man vill ta=)

Har börjat lyssna på en ljudbok "The Secret". First of all, jag har kommit på hur mycket jag stör mig på australisk accent. Författaren som läser upp boken, URK, skitirriterande! Har kommit halvvägs och jag vet i tusan om jag tror på hennes teorier om att man attraherar saker till sig. "Om du tänker att du har en lamborghini, om du tänker dig hur det känns att äga en sådan, att köra en sådan, så kommer du snart äga en"! Eeeeh sure thing lady! Däremot har hon ju rätt att positiva tankar leder till mer positivitet i livet. Jag får bita ihop och ignorera hennes hemska sätt att prata och försöka ta åt mig budskapet.

På söndag ska jag anordna min första tipspromenad! Byn ska få smaka på Sannas kreativa sida. Har fixat tolv frågor av olika karaktärer och ska nu sätta mig och skriva ut dem, ska bli lite roligt faktiskt!

Backstreets Boys är back med nytt material, lite reminiscing of the late 90tis going on here!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Jag HATARHATARHATAR the secret. Blev tvingad att se filmen. Inget av det jag försökte tänka mig till blev av (i o f s andra saker men inte dom)...

2009-11-03 @ 18:24:04
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: annelie

har också läst the secret och får nog hålla med om att en hel del av tipsen mest låter som önsketänkande för mig...men, man vet ju aldrig =)

Den tipspromenaden låter rolig, du borde lägga ut frågorna på bloggen =)



Kram kram

2009-11-03 @ 20:04:49
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Erik

Jo, hon har väl lite kul saker att säga, men dialekten är ju inte direkt trevlig. MEN det som är mest irriterande är ju ändå hur mycket luft hon använder när hon snackar! Försöker låta så sexig(?) och hemlighetsfull. Uscha.

2009-11-03 @ 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0