Beundran



Jag vet att jag länkar till Bey jämt, men jag tycker ju hon är så fantabulös! Helt jäkla amazing. Om jag fick träffa två personer i världen så skulle de bli Beyonce och the late MJ. Jag vet att jag inte kan träffa honom men jag hade önskat få göra det. Kanske är det ytligt att vilja träffa två artister, kanske ska man svara Obama, eller Einstein för att vara djup but to hell with it, jag vill träffa dessa två, för det är dem jag ser upp till, tar efter när det gäller deras motton som de så ofta sagt i sina intervjuer:

"Hard-working, unique, humble and follow ur dreams"



Sen måste jag säga att Filip Hammar är extremt rolig, Filip och Fredrik är wonderful men Filip klarar sig kort och gott utan Fredrik.

Nu blir det snart Hbg,

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0