Kokong

Jag försöker hålla modet uppe. Jag försöker skratta och skämta mest hela tiden. Jag försöker hitta på saker, handla fina saker till min garderob. Söka de jobb som finns att söka. Lyssnar på glad musik och tar några danssteg hit än dit.

Men egentligen kan jag inte säga att dagen har fört med sig något positivt alls. Deppbesked,hetsiga diskussioner, nya blemmor i min vackra nuna, huvudvärk och en växande bitterhet mot världen. Därför går jag in i min kokong idag och lämnar världen utan mig. Bäst så. Annars finns det risk för fler bråk, mer tårar, mer ord som inte borde sägas.

Så jag tar en paus i att leva och försvinner en stund. Solen skiner nog imorgon med och då ska jag skina i kapp med den!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0