Hämtat mig

Okej så jag har hämtat mig lite efter Ullaredssörjan. Man får ju ändå se det såhär att de valt ut de mest extrema människorna, så att de ska få just den reaktionen som jag fick. Så alla som åker dit är ju givetvis inte så=)
Det går ju iaf väldigt bra för Ullared/Gekås. För två veckor sedan sålde de för 120 MILJONER kr på Ullared. UNDER EN VECKA. Frågan är om denna såpa kommer hjälpa eller stjälpa gekås?

Jag och min promenadvän slog iaf näven i bordet och sa att aldrig att vi åker dit. För trots att de plockat fram några riktiga original så FINNS dessa människor där och bara det gör att jag aldrig kommer sätta foten där. Ja ve och fasa!

Idag har jag spenderat dagen med tipspromenadfix/ shopping och lunch i H-town samt lång promenad med den bortresande grannen. Nya Gina Tricot i H-stad är omåttligt farligt.

Going north tomorrow, wish me luck=)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0