Horrraaaaaaaaaaaaaay!

YAYAYAYAYAYAYAAYAY! Glasgow den 31december och då såklart NYÅR I SKOTTLAND! Jihaaaaaaa! Året började med hemflytt från USA. Sen var det året sådär, riktigt megasådär men shit vad bra det slutat! Flyttat till Sthlm, upplevt pirrkänslan i kroppen, fått resa till Amsterdam och NU GLASGOW! Life is too good! Friggin gooooood!

Kvällen igår då Js flyg blev inställt blev supermysig och maj god vad killen tog mig på sängen, har inte upplevt en sådan känsla på länge! Nu vet jag vad jag saknat! Nu ska jag kolla in Zlatans mål från igår, Sudden på Skavlan och Bounce på lilla Melodifestivalen. Gotta.Catch.Up.

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Aha..så det är du som är den mystiska gästen som ska till E över nyår =P. Den där J vill jag höra mer om...=) Kram kram

2009-11-30 @ 21:52:02
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: marresmamma

Det var jättetrevligt att umgås med er! Quiznight snart men då får du ju se till att faktiskt prata lite me killen ;)

2009-11-30 @ 23:15:34
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag satt ju själv och pratade med honom men sen gick d inte:) han var för mumsig för mig:)

2009-12-01 @ 15:50:24
Postat av: jenny

Vilken fin heading på bloggen! :)

2009-12-01 @ 17:00:51
Postat av: marresmamma

Men nästa gång kommer du att slänga dig över honom och ta honom där på golvet, eller hur! Han var en läckerbit, minsann... (det där var nog min fantasi mer än din kanske...)

2009-12-01 @ 22:47:13
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

I will Anette PROMISE=)

2009-12-02 @ 21:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0