Meningslöst

Kära E och A: Jag läser inte hennes blogg men däremot läser jag ju hennes väns blogg, därav känner jag igen henne=) Men ni har rätt, meningslösa bloggar som jag denna veckan upptäckt att jag inte alls saknar att läsa, så bloggläsandet börjar faktiskt glömmas så smått, vid jul är de borta, I promise! Det är ju betydligt roligare att ha hetsiga diskussioner i....var det Jakobsberg vi var i ? Som låg i Järfälla som är Sthlm, eller?

Nattriden hem igår var iaf spännande, vi lämnade (...insert namnet där vi var) och hamnade sedan i Kista där det var massa poliser. Sen vidare mot Tensta där det var massa poliser. Till slut hamnade vi i Sundbyberg där det var massa poliser. Vidare mot centrala Sthlm och Gullmars där det var en hel del poliser. Conclusion: Busy night for a P.

Men Sthlm by night var najs.

Nu har det börjat röra sig på boende fronten och jag kan med självsäkra knappningar på datorn säga att jag nog har hittat boende by friday.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att veta att du bara läser djupa bloggar (som min) och att du har koll på var du varit under helgen, haha!

2009-11-22 @ 15:11:42
Postat av: marresmamma

Varför kom inte mitt namn och det med på min andra kommentar här? Mysko...

2009-11-22 @ 15:13:07
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Anonym

Låter som om det går riktigt br ai storstan...utgång och boende på g, Inte dåligt. Hoppas bara att ditt lägenhetssökande går lite smidigare än Emelies =) Kram

2009-11-22 @ 21:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0