November 2nd

Mondaymorning!! Efter helgens festligheter så blev det till att springa som fasiken på treadmillen, och lyfta massa massa vikter, jäklar vad röd jag var i ansiktet=) Men det känns goooohooood efteråt!

Ikväll blir det This is it!, den har fått dålig kritik har jag fått höra men det kunde jag inte brytt mig mindre om, det är ju MJ! Samt att Malou lovprisade den imorse på Efter tio, längtar!

Efter filmen igårkväll så känns det faktiskt som att man får skärpa till sig, vissa har det betydligt värre än en själv och man vet ju att det alltid löser sig så varför ojja och nojja?

Nu ska jag börja njuta av min free time, den kanske tar slut typ snart?

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0