Ny Era

Dags för en ny era i livet. Detta har jag längtat efter men det vet ni ju om ni läser bloggen=) Har äntligen lyckats göra lite mer med bloggen än bara byta färg, success!
Idag blir det hejdå-until-xmasfika med J och M, samt fixa Officepaketet till min kära dator. Imorgon är jag bokad med Kullaflyg upp och norröver. Har letat lägenhet nu och mailat på en del men det verkar inte vara så lätt som jag i min lilla värld hade hoppats på...men det löser sig alltid, as we all know!

Ifall ni inte sett Rihannas nya video -Looky here. Jag gillar inte Rihanna, men hon är så sjukt sjukt snygg att man blir lite beklämd haha. I guess some people just got it. Samt killen i videon är ju den nya hunken i Greys Anatomy;-) Worth checking out...

Dags att sticka, later peoples!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Kolla på bostaddirekt.se vilket i o f s kostar men så fick vi vår lägnhet här ute (på landet) när vi inte fick bo kvar på kungsholmen. Där finns lägenheter till andrahandsuthyrning både inne i stan och lite utanför. Annars kan du kolla blocket. Lycka till!

2009-11-14 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0