One down...

Okej, så idag fick jag se min första "rediga" kändis. Café Foam. Stor kille sitter i närheten. Extremt stor är han. Hans små hundar och hans lilla fru såg minimaliska ut jämte honom. Inte visste jag att Mats Sundin var en sådan bjässe.
Fikat med den lilla söta familjen var jättemysigt och promenaden på djurgården as well. Däremot var resan ut till Sumpan för en kik på en lägenhet inte lika mysig då det ösregnade, vinden blåste och tjejen som skulle hyra ut hade "fått förhinder och skulle komma om två...kanske tre timmar"...så det var bara att sätta mig på bussen och åka hemåt. One down, three to go. Inget napp än så länge alltså.

Funderar på att köpa denna klänning meeeeeen passar jag egentligen i den färgen...?


Lånat bild från Marie Serneholt




Kommentarer
Postat av: marresmamma

Du skulle se fab ut i den! Och bloggen är rooooosa!!!

2009-11-24 @ 12:10:23
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0