So what happened this particular monday?

Jag har tagit min soptippsoskuld idag. Ja jag har aldrig åkt till en soptipp och slängt massa saker. Fine, återvinningsstationer men a real soptipp? Den enda soptipp jag känt till är ju Lasse & Morgans i sommarprogrammet,haha. Men nu har jag gjort det och tar ännu ett steg mot vuxenvärlden!

Sen eftersom det är nya tider imorgon så mumsade jag på min första lussekatt idag, mumsig som bara den!

Jag har sökt jobb och lyssnat på MJ, kollat på MJ-konsert och läst i min MJ-bok. Yes, its an MJ-day!
Boken är sjukt bra, objektiv men ger en stor förståelse för varför MJ blev den han blev och gjorde vad han gjorde(nu talar jag inte om incest-anklagelserna utan allt annat)
In order to be the greatest, you have to be different. Det tror iaf jag.



Klart jag var MJ for Halloween=) With a skirt and all=)

Nu ska jag kika på lite fler jobb och lite fler bloggar!

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Hihi, hur upplevde du soptippen nu då, vad det som du väntat dig? Lika spännande?

2009-11-09 @ 17:19:43
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0