Softish

Det var denna tjej som jag såg, som säkert för er är otroligt OKÄND, men för moi och andra som läser massa bloggar så vet de säkert vem de är:)
Härliga lördag, solen skiner och tunnelbanan dunkar på utanför fönstret. Sov otroligt länge och har sedan ordnat i garderoben(läs resväskan), städat åt Sofia(vad gör man inte för att man får bo här). Har satt ut annons om boende och sökt en del lägenheter.

Idag blir en lugn dag innan det blir nattbio på söder. Imorgon ska jag fika med två olika och inhandla diverse saker som jag upptäckt jag saknar. Mitt mål för dagen är också att lokalisera närmaste ICA och handla hem lite mat för matlådor till veckan. Shakesen är nu över igen och dags för vanlig mat igen. Mest för att jag har inte energi att arbeta 10 timmars dagar med bara soppor, annars hade jag nog fortsatt. Det har tyvärr blivit lite av en trygghet att bara äta dem...

Daten var jättetrevlig, vi kom bra överens dock hade han svårt att förstå när jag pratade. Mixa skånskan, prata otroooligt fort och släng in lite engelska ord och en jönköpingsbo fattar nada, haha. Ska vi ses igen? Who knows men det är inget jag funderar över så jag antar att ni förstår mina känslor...
Internet dating, fyra olika killar har jag provat. Man kan inte säga att det inte funkar om man inte gett det en chans. So I did. Det var skoj, fått nya vänner på vägen men nej jag tror inte redigt det är rätt plattform för mig. But it sure was fun!

Dags för lite mer kaffe, lite mer bloggläsning innan jag ger mig ut efter ICAt, bubbelbad, serier och film blir det tills bion börjar tror jag...softish första lördag i storstan, inte helt fel..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Sanna, sluta läsa meningslösa bloggar. Denna tjej hade lite bilder på mat, och skröt om att hon kände en Isabella. Meningslöst, minst sagt.:)

2009-11-21 @ 21:14:35
Postat av: marresmamma

Håller med Erik. Blev irriterad av att kolla på hennes blogg eller så var det det hemska fotot där hon putade enormt med läpparna som gjorde det ;) Tack för senast, blomman!

2009-11-21 @ 21:58:44
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0