Sthlm-life

Skumbad kombinerat med serier-Lyxkväll deluxe! När jag låg där i badet, lyckades jag tömma huvudet helt på tankar. Jag bara njöt av stunden, av nuet vilket jag aldrig brukar kunna göra. Jag kände mig lycklig, content, happy and satisfied. Moments like this... kan jag räkna på min ena hand. Dock har dessa tre dagar jag varit i Sthlm varit så himla bra så this moment was bound to come=)

Veckan är späckad med fikor,ärenden, frisör och nagelbesök, biopremiär så därför var skumbadet väl placerat denna tisdagsafton. Life is good och det kommer bli så mycket bättre för varje dag som går. Stockholm känns just nu helt fruktansvärt RÄTT. Let´s hope it lasts...



Utanför mitt fönster skymtar jag globen...total awesomeness...

God natt!

Kommentarer
Postat av: annelie

Ville bara säga att jag blir så glad för din skull när jag läser =) Du har någon månad på dig att hitta lägenhet för till våren vill jag komma och hälsa på ;) Kram

2009-11-17 @ 22:20:28
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud va härligt söta du!

2009-11-18 @ 09:41:58
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0