Sthlm

Veckan som gått:

-Tackat nej till gratis smycken när jag handlat kläder. Dumt.
-Skulle köpa koftor då jag fryser hela dagarna men kom ut ur affären med två små klänningar. Får skylla mig själv att jag har köldskador.
- Var ute i tisdags och drack på tom mage, men trots att jorden snurrade när jag somnade så var jag uppe halv sju och på jobbet åtta, respect!
- Har kollat på lite places att bo på, trodde ju att jag skulle flyttat ut vid detta laget men det tar nog en vecka till...
- Imorgon är det fredag, innebär halvdag på jobbet, lunchdate med J, promenad på djurgården och tvätt och filmkväll med S.

Vet ni, jag trivs något så superbt bra här=)

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Åhh..va roligt att höra att du trivs så bra =) Kram

2009-11-26 @ 19:06:07
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Emelie

Gud va härligt söta du!!!

2009-11-26 @ 21:32:10
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0