Summa summarum

Solen sken inte så jag sken istället. Tipspromenaden fick ljumma recensioner då gubbarna och gummorna tyckte frågorna var för svåra...Oh well, it was fun none the less!
Min dator är non-fungerande och jag gråter krokodiltårar över detta. Varför kan jag inte få ha en dator längre än en tre månader utan att det ska krångla???????
Ny vecka imorn, sätter igång med ny helkur på tisdag, ska börja söka jobba igen(har haft en jag-orkar-inte-mer-jobbsök-svacka) och givetvis kommer massa tid gå åt att försöka fixa min dator=(

See ya mondaymorning peoples!


Kommentarer
Postat av: Erik

Jävla gamlingar. Tål de inte en utmaning?! Skit i dom, jag tyckte att frågorna var kul iaf.

2009-11-08 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0