This is it!

This is it. FAB. Galet inspirerande. Tårar i ögonen. Jag visste att jag skulle älska den. Att bara få se vad han skapade, vad som skulle bli hans avsked, fantastiskt. Vilken människa han var! Man inspireras så till den milda grad av vad en man kan skapa, göra för en hel värld. Den 26 juni stannade världen upp och det enda det talades om var MJ. Det talades inte om krig, om finanskris eller om något annat. En hel värld berördes av att en människa gått ur tiden. Om man så inte var ett fan så visste man ändå vem MJ var. Det finns nog knappt någon som missat denna mannen. Tänk att under en livstid så kort som 50 år ha lyckats beröra så många människor genom sin musik. Outstanding. Jag älskade den, jag kommer se den om och om igen.



För mig är han världens bästa artist, ingen kan mäta sig med honom.

RIP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0