Whitetrash-varuhus

Som MJ sa " I say this with a lot of love. L-O-V-E." Min analys av Ullaredssåpan. With a LOT OF LOVE=)

Vad är det för white trash/skanky/lowlife-folk de har hittat för Ullared-dokusåpan?? Vart hittar de alla ofräscha,ohotta människor.Vart bor alla dessa människor? HERREGUD, man blir ju mörkrädd!!! Köa från klockan SJU på morgon för att handla BILLIGT skit som du antagligen egentligen INTE behöver men köper bara för att det är så förbannat roligt att handla. Förbannat roligt att köa säger dem.. FÖRBANNAT ROLIGT ATT KÖA??? Känns det inte som bortkastad tid av ditt liv att köa???? Köa för att köpa saker som normalt sett kostar 10:- men du fick det för 3:- DU SPARAR 7KR och SLÄNGER FLERA TIMMAR AV DITT LIV på att KÖA??? Does not make sense to me. Jag har iaf sett första avsnittet av denna dokussåpa och jag tycker det är tragiskt så det förslår. Här drivs det öppet med dessa whitetrash-wanna be on TV- people, allt för att göra bra tv. Att folk är så kåta på att bli kändisar, att få vara med i tv till varje pris, sickening.

Quote:

-Här handlar man billigt: säger Rose-Marie.
I nästa sekund säger hon: Ja man överhandlar ju alltid så det blir ju inte alltid billigt... plus att jag glömmer vad jag handlar så jag köper ibland två av allt. Jätteonödigt...

Nu måste jag hämta mig efter detta, usch och tvi. Aldrig hade jag tänkt åka dit, aldrig tänker jag göra det heller. NÄVUR!

En grej alltså, fetman sprider sig, fy fasiken vad folk är runda. And like I said, I say that with a LOT OF LOVE=)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0