Okt. 1, 2009

Så var september över och jag måste säga att september har nog varit bästa månaden 2009.

- Jag har gått ner 9kg(Äntligen blivit av med dessa hemska kilo, ska dock tappa tre till!)
- Jag har varit i Paris (Äntligen fick jag åka tillbaka till min älskade stad!)
- Jag har varit på arbetsintervju (Ännu en arbetsintervju som ger mig erfarenhet och kanske ett jobb=)
- Har typ köpt en helt ny garderob ( Det har väl inte varit så bra för min ekonomi men har man inga kläder som passar längre - what a girl to do?)
- Varit i Sthlm på mysig kortvisit ( Varje gång jag kommer upp dit gillar jag staden mer och mer...)
- Haft en utekväll som jag kallar duga=)
- Dejtat tre killar, dock gav det inget mer än roliga dejter!

Nu får vi se vad oktober kommer ge!

Bring it on!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

angående ditt inspirationsinlägg - du och din september inspirerar! Keep up the good work. Hållar tummarna för jobbet, kram kram

2009-10-01 @ 17:26:02
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Emelie

Shitmajbritt 9 kg hejja hejja!!!

2009-10-01 @ 22:10:49
URL: http://browni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0