Fredag Extravaganza!

Back home efter en låååååång men rolig dag! Upp i ottan för färd mot K-town och fika med M. Därefter lunch med J och roliga vännen Z. Därefter full fart mot Malmö och shopping. Hittade som vanligt...klänningar, billiga sådana och inte alls det jag behövde, dvs STÖVLAR. Får bli i Gbg på onsdag! Däremot hittade jag något jag ska önska mig i juleklapp:

Asnajs klocka!
Vi pratade om stil idag och min vän sa att hon enligt sig själv hade en tråkig stil. Jag höll inte med och tycker att hon har en snygg stil, en stil som utgör en del av hennes personlighet och en STIL hon ska våga låta vara hennes och vara stolt över den!! Tycker det är grymt härligt med folk med egna stilar, som verkligen står ut från modetterna i vårt avlånga land, me like J!
När jag kom hem och visade upp mitt ena fynd för päronen sa pappa: Allt du köper är så gulligulligt...

Eftersom jag nyligen gjort en liten förändring har jag kastat ut alla vedervärdiga kläder jag hade innan och försöker nu hitta min stil. Det är väldigt spännande och i stil-mappen som ligger här i datorn börjar äntligen vad-Sanna-tycker-om att ta form. Det är nog mycket gulligulligt,kvinnligt,sött med en touch of BIATCH=) Jag håller förbrilt på att sätta ihop outfits som är MOI och pysslar och knåpar med befintliga kläder i the closet, jag börjar långsamt förstå modegalna människor...DOCK kommer jag aldrig bli en själv utan vill helt enkelt njuta av fina kläder som jag för en gångs skull tycker sitter fint..på MIG!
Jag börjar nu vid 26 års ålder hitta MIN stil och det är fantastiskt skoj! Att få göra om sig helt, om ändå pengarna vore utan limit på kontot....

Anywhoo, dagens mat var underbar,bondesalladen på Mosaik i Malmö var dagens bästa, grymt god och passande för min Xtravaganta taste nowadays, y´all know what I mean=)

Imorgon blir det sovmorgon/jobb/hårt träningspass/ FOTBOLL!!! VIVE LA SUEDE!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0