Dienstag

Det är regnigt ute och jag är på jag-vill-sitta-med-datorn-i-knät-hela-dagen-mode. Så jag vägrar har dåligt samvete för att jag skippar gymet nu på morgonen, jag vägrar ha dåligt samvete för att jag inte kommer lämna huset förräns det är dags för dagliga promenaden till motorvägen. Idag är det dags för tyskakurs igen, skojigt!

Längtar till fredag då det bär av till Amsterdam, en ny stad att bekanta sig med. Att få bo på hotell med god hotellfrukost, ströva rundor i höstvädret och kolla in holländare, vad har de för rykte egentligen? Fransmän sägs vara så, italienare så men holländare??

Nu ska jag fixa lite fruktsallad, sen blir det återigen jobbjobbjobbjobbjobbjobbsök!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo Holländare är socialt INKOMPETENTA. Högljudda, burdusa och saknar helt känsla för vad som passar sig. Detta säger jag från first hand experience med ett helt arsenal holländare som korsar min väg varje dag. Och detta är givetvis en helt objektiv åsikt från min sida....

2009-10-20 @ 12:57:20
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Erik

Holländare är långa, är bra på språk och har en kul, om än nästintill omärkbar, accent när de snackar engelska.

2009-10-20 @ 23:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0