Crawl

Gooooooooooooooooooooooood morning y´all! (Tänk er Ty Pennington i Extreme Home Makeover)
Har en hel del ärenden att uträtta denna härliga morgon, sen ska jag packa och fixa lite. Amsterdam tomorrow!!
Igår hade jag ett missat samtal på min mobbe(kom ni ihåg att man kallade den för det förr? Mobbe mohahaha), och personen som talade in sa något så underbart härligt och roligt att jag gick runt och log resten av kvällen!

Chris Brown - trots vad som hände så är jag fortfarande ett stor fan, I love his music!! Nya singeln är inget undantag- LOVES IT!

Något annat som jag tyckte var lite mysigt var att jag hittade detta på ICA igår:

JULMUST en MASSE! Jag dricker ju inte det själv men det symboliserar none the less JUL för mig och jag ääääälskar julen, mest julskyltningar, och allt innan och efter julafton men det är så mysigt! Så nu börjar vi närma oss 2 månader och 2 dagar!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Redan julmust!?! Jag blir lika förvånad varje år jag ser julgrejerna komma fram i butikerna. Här har det dock inte kommit fram någon julmust på hyllorna...och jag tror det dröjer =)Hoppas helgen varit bra, kram kram

2009-10-24 @ 11:30:39
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0