Grattis bloggen 4 år!


Idag är det på dagen FYRA år sedan jag startade denna blogg. Även om jag inte har så många läsare så fullkomligt älskar jag att blogga! Så här ska fortsättas minst fyra år till=) Som jag sagt innan, att gå tillbaka och läsa ända från 2005 och fram till nu är jobbigt, roligt, ledsamt, spännande, förnedrande men otroligt lärorikt, det är ju min resa genom åren.

Idag tog jag mig upp redan innan åtta, fixade frulle, kollade Vakna med the Voice, läste tidningar och bloggar och nu letar jag febrilt efter jobb. Jag och E bestämde att något positivt MÅSTE hända by november så det är mitt mål just nu, något måste förändras i mitt liv inom 24 dagar, på något av planen.

Nu har jag hittat ett spännande jobb som jag ska söka, have a wonderful wednesday!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Bloggen är lika gammal som Marre, wow... Grattis till dig o bloggen!

2009-10-07 @ 18:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0