Early bird

06.59 slog jag upp ögonen och någon sekund senare slängde pappa igen dörren. Ensam. Tassar upp och käkar frulle framför vakna med The Voice innan jag beger mig till gymmet för ett hårt konditionspass. Kommer hem och upptäcker virus på datorn och har nu suttit och kämpat med att få bort det i några timmar. Slänger i mig lite lunch.

Nu ska jag söka jobb. Hade jag tänkt men så kommer jag på mitt stora problem:
Mina föräldrar har en träbänk i badrummet som jag har mina saker på. En hårklämma har legat i vatten på den och har nu gjort ett märke, jag får inte bort det, nu är frågan, erkänna för mor direkt så att hon får ta tag i det eller fortsätta skrubba? Det blir ju bara värre. Snacka om att skapa sig mer problem och tårar och besvikelse, jag vet ju hur gärna mamma vill hålla det fint.... Jaja d löser sig=)

Nu är det söka söka söka söka jobb!!!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0