Halloweeeeeeeeeeeeeeeeen




Amsterdam, total sweetness, en stad jag gärna besöker igen! Denna gång med party-moodet in place!
Halloween på lördag! Halloween equals CANDY en masse. Det kommer bli CANDY en masse på lördag. Idag hittade jag mina favoriter på en affär jag inte besöker så ofta och funderade på att köpa med mig till på lördag meeeeen we all know me, godis sparas inte i Sannas närhet, noway=) Så jag valde att INTE köpa dem och hoppas på att FOR GOTT har även dessa...jag åker ju till Gbg tiiiiiidigt på lördag(Erik och Ash tror att jag kommer för att hjälpa till med festen och för att jag tycker om dem så mycket men nej, det handlar om att få spendera så mycket tid som jag bara kan i FOR GOTT-gotteaffären mohahahaha), spendera dagen däruppe blir najs! Min outfit till kvällen är typ klar, behöver bara några detaljer till=)

Dags för promenix!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0