Jeudi/Vendredi

Tänk att jag går upp runt halv åtta för att slå mig ner i soffan och titta på Vakna med the Voice, och sen morgontv på fyran. Egentligen...vem går upp så tidigt om de KAN sova ut?
Fast jag älskar det, dagen blir längre, det blir mitt moment då jag bara slappar innan jag sätter igång med dagens sysslor. Fastän man är arbetslös ger det ju inte en rätt att bara slöa och inte ta tag i sitt liv. Man får ägna sig åt kurser, träning, städning och springa ärenden åt folk som behöver det=) Så det så.

Idag ska jag träffa min PT och träna styrketräning och sen gå på Forms Danspass. Asbra pass, asbra lärare, hon var helt underbar! Innan dess måste jag söka lite jobb och städa en hel del i mina pärons hus. Being a good daughter=)

Imorgon ger jag och J oss ut på Roadtrip. Det blir K-town där ärenden ska uträttas samt fikas med vackraste och bästaste M och sen vidare mot Malmö där vi ska hitta STÖVLAR - Hur svårt kan det vara???

Lovely two days ahead!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0