Just another manic monday

Osäkerhet är orsak till det mesta dåliga häri världen men en annan egenskap som är fruktansvärd är falskhet. Jag avskyr falska människor, människor som skiner upp och är superöverdrivet trevliga, för de vill veta något, eller ha något av en. Börjar inse nu att en människa som tidigare varit i mitt liv är superfalsk. Jävla tur att jag inte har henne i mitt liv längre, fy sjuttsingen vad skönt att she is gone gone gone.

Måndagmorgon och redan avverkat ett-jag-är-röd-i-ansiktet-av-överansträngning-pass på gymmet samt städat hus och kollat efter jobb, snart blir det lite ärenden och hämtning av paket jag beställt! SWEET!

Trots regn och rusk så är det verkligen en underbar årstid just nu, träden med röda,gröna och bruna löv färgar omgivningarna fantabulöst och jag sitter och funderar över nästa resa -GLASGOW! E, nu kommer jag snart, je te jure!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0