Komplimang appreciated

Igår fick jag kommentaren " Du är så motiverad och målmedveten" av två olika personer. Vid två olika tillfällen. Det gjorde mig så otroligt glad. Och ännu mer motiverad och målmedveten. Arbetslöshet gör en faktiskt deprimerad och hängig och man känner ibland inte för något eller för att ta tag i något. Men så känner jag alltså inte, inte just denna veckan=)
Nu har jag anmält mig till fyra distanskurser inför vårterminen. Då kan jag IFALL jag inte har arbete, studera och fylla på kunskapslådan i min lilla hjärna. Det känns bra och det känns som fyra passande kurser. Ett steg till i rätt riktning.

Iaf, kommentarerna värmde mer än vad personerna tror, det lyfter en så himla mycket att få höra något sådant. TACK!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0