LILA!

Nu är det ju så att jag bott i lite olika länder och efter en längre vistelse på annan ort/i annat land har man en tendens att ta med sig en bit av kulturen eller normerna med sig hem. Från USA tog jag med en del bland annat min kärlek för Juicy Couture Track suits som alla(nåja de flesta) amerikanska flickorna glider runt i, i tid och otid. För 2 år sedan köpt jag en svart sådan som jag ääääääääääääääälskar. Men den är använd grymt mycket samt att den nu är för stor. Så nu letar jag rundor efter en ny, denna gång vill jag ha den här färgen:

Japp, lila, har börjat gilla den färgen en hel del! Hittade en på Ebay igår men vågade inte klicka hem den, så jakten fortsätter.
Något annat som jag fick med mig hem var en attityd. Precis som folk hade sagt till Anna Anka när hon kom till USA så sa amerikanarna till mig: Toughen up, u can´t walk around and be nice all the time, u need some more attitude. Så den har jag tagit med mig hem och plockar fram lite då och då, whenever I need it=)
Jag saknar USA med jämna mellanrum....likadant med Kanada, det är definitivt en härlig kontinent med alla sina konstigheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0