Morgon stund har definitivt guld i mun(d)


Varje dag kl sju går jag upp. Sätter på kaffe, gör frukost(oftast den ni ser ovan), plockar fram dagens tidningar, slår på The Voice, gottar ner mig i soffan och sätter på datorn. Ja, mina morgnar är allra bästa stunden på dagen. Dessa morgnar kommer jag sakna allra mest när jag snart börjar arbeta och inte kommer ha tid med lugna fridfulla mysmorgnar.

Imorn är det så äntligen fredag igen, imorn ska jag njuta av no måsten, och fixa med Halloweenoutfiten, ser fram emot lördagnite!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

den där frukosten skull ejag också vilja ha, ser väldigt smaskigt ut I must say!

2009-10-29 @ 20:45:47
URL: http://bitsandparts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0