Morgonstund har gym i tanke..

Angående förra inlägg så kan jag bara meddela att nej, det blir inga mer kläder. Checkade mitt konto idag och en smärre chock fick jag. Hur ska jag klara alla utgifter jag MÅSTE betala? Let alone, hur ska jag nu låta bli shopping resten av året??
Vad dessa ynka kronor ska räcka till:
- Tyskaboken till kursen
- Amsterdam
- Gbg(kanske lite shopping hehe)/Halloweenfest
- Glasgow
- Julklappar

Im screwed, like for real. Bäst att jag hittar sysselsättning innan november är över annars...

Men om man inte tänker på pengar vilket man ju inte behöver tråka ut sig med just denna vackra lördag så ska jag be och få tala om att jag minsann hoppade upp halv nio, gjorde frukost på keso,ägg och pumpakärnor samt lite kaffe och satte sedan av mot gymmet där jag gjorde en timmes bodypumppass.

Därefter fortsatte jag mot jobbet där jag nu landat. Ser fram emot klockan två då det blir lunch och grönsaks/bönsoppa a la Ashley:
-Röda bönor
-Morötter
-Zuchini
-Svamp
-Krossade tomater
Tillsätt vitlök och chilikryddor efter behag(A LOT)
Koka upp och mixa sedan allt med en mixerstav så det typ ser ut som köttfärssås. Kanske den inte ser så smaklig ut med ögonen men MUMMA vad det är gott. Lite ingredienser, massa gott och supernyttigt och bra för magen!
And Jenny, jag ska bjuda på alla rätter, som förrätt, huvudrätt AND efterrätt, how about that? Nyttigare trerättersmiddag får man leta efter=)

Ikväll blir det filmmys i H-stad, har sett fram emot det hela veckan!

LATA!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0