Issues

- Planning Issues - Det blir aldrig som jag riktigt tänker mig, hade planerat lite för de nästkommande veckorna och vips så slås alltid omkull, note to self: STOP PLANNING!!!!!

- Clothing Issues - Har handlar väldigt mycket kläder på sistone men bara överdelar, jag har inga byxor eller något att ha nedtill, kanske dags för nya jeans?

- Issues with the colour black - Svart är min absoluta favoritfärg och skulle nog kunna gå klädd i svart all the time men det blir ju kanske litta tråkigt folk skulle kanske tro att man sörjer, jag vill ha det jämt men kan man med det?...but hey I guess once u go black...=)

Hair Issues - Jag vill ha ny frisyr, men vad tusan gör man med mitt konstiga barr som inte är självlockigt eller som alltid måste fixas? Har haft allt man kan ha, eller har jag?

Listening too much- Issues - Jag lyssnar alldeles för mycket på folk när de säger negativa saker till mig, har varit helt upp och ner tankemässigt sen några dagar och vet inte hur jag ska hitta tillbaka till mig och mina egna tankar...

- September Issue- Var någonstans skulle denna dokumentär/film vara bra? Tråkig, långsam, ointressant huvudperson...men kanske känner jag så eftersom mode inte är så intressant och allt jag bara kan tänka är att hur i helskotta kan man slösa så mycket tid på ngt så ytligt som KLÄDER???? Även om det är kul med kläder är det inte livsviktigt...Anna Wintours dotter var den mest intressanta i hela filmen. Anna Wintours kommentarer om att modellen måste banta/gå till gymmet och hon måste retuscheras, SPYVARNING på det. PUNKT.

Nu vill jag bara lyssna på CBs nya och drömma mig bort från allt. Fan för energitjuvar.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0