The girl is back in town

Har precis spenderat nästan över en timme med att läsa alla blogginlägg från helgen. Nu vet jag bland annat vad de flesta hade på sig under lördagens utekväll, att Katrin Z är preggers, att E är på BOUNCE i Edinburgh och att F fick VG i en kurs... jag har nu också skalat bort fem-sex bloggar från min lista för de suger rent ut sagt haha.

Min helg i Amsterdam har varit marvelous, holländarna var sjukt trevliga och sjukt bra på engelska. Stan var mysig med härlig shopping och bra sightseeing. Har haft långa diskussioner också som lett till många nya tankar som givetvis kommer ventileras med två väl valda personer...=) Dock skulle jag aldrig kunna stå ut med marijuanastanken som ligger som en dimma över staden, never liked the smell, never will!

Himmelsk brownie med glass, julgrejer en masse och MCdonalds burgare i lådor för dem som inte kunde stå i kö och vänta.... och så såklart, ZLATAN, han syntes lite här och var, och jamenvisst faaaan blir man lite stöddig hehe.

En vecka kvar av oktober och det kommer bli mycket träning(det var ju ändå vacay i helgen....) mycket jobbsök, mycket ärenden, fixande med Halloweenoutfiten och planering inför november/december. Har en ny plan, then again har jag inte det varje måndag mohahaha...on verra bien.

Nu blir det Greys Anatomy och Private Practice!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0