Weekend trips!

Efter fikan i fredags hade min granne inspirerat mig. På fler sätt än vad hon kanske trodde. Hon hade gjort ett så fint fotoalbum av alla resor hon gjort och det är exakt vad jag ska göra under veckan som kommer. Dock fokuserar jag bara på de weekend-resor jag gjort:

London 2005
Reims/Paris 2006
Wiesbaden 2007
Las Vegas 2008
Los Angeles 2008
Paris 2009
Amsterdam 2009


Det är både med glada och ledsna känslor jag ser tillbaka på alla kort från åren. Glädje för fy fasiken vad mycket roligt man gjort och sett med underbara människor, ledsen av vissa anledningar, som jag dock ej kan ändra. Nu ska jag iaf skicka iväg beställning på framkallning av foton och sen blir det till att klippa och klistra=) FUN!
Men det var inte bara det som hon inspirera till, flera andra saker hon sa gjorde att jag nu börjat tänka i lite andra banor...får se vad det leder till...

November kommer iaf bli slightly different, I hope!

Ciao

...undrar varför jag inte har några kort från Luxemburg-trippen 2006...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0