Xtravaganzzzzzzzzzza!

Xtravaganza indeed, dagen har varit givande med härligt möte och träning i H-stad och snart vankas tyskakurs, nu jäklar ska jag äntligen få lära mig denna grammatik som spökat för mig de senaste åren=)

Imorgon vankas Gbg och date med Amazing Ash, Extremt roliga Erik och Lovely Lotten. Lite shopping, lite fotboll och lite reminicsing då det blir jag, A och E tillsammans som det var i San Diego, snajsigt! I expect flavoured coffee y´all!

Veckorna går så fort och jag tycker julen närmar sig med stormsteg, längtar så efter julskyltningarna! Halmstad har en den 29 november men vad jag vill allra helst är att gå på en helt galen amerikainspirerad julskyltning, då det gäller att go overboard så är jänkarna bäst!

Nästa "holiday" som ska firas är HALLOWEEN, fest blir det i Gbg och jag funderar febrilt på en outfit...Marilyn Monroe förra året, who to be this year? Thanksgiving är också around the corner och kanadickerna firade sin igår, önskar jag hade varit i Fredericton igår, hade varit mysigt med tanke på vad min vän R hade lagat för mat....

Jag har börjat fundera på våren. Har jag inget jobb innan nyår så kommer det bli de nya planer, och jag smider dem nu, vi får väl se vad det blir....

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

En tyskakurs hade jag oxå behövt. läste ju på gymnasiet men inte mycket som är kvar av det...en franska kurs hade inte heller suttit fel. När ska man hinna med alla sånna grejer man vill göra?? Kram

2009-10-14 @ 19:32:24
URL: http://bitsandparts.blogg.se/
Postat av: Sanna

När man är arbetslös mohahaha=)

2009-10-15 @ 08:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0