MAD

Första veckan på nya jobbet gjord och huvudet snurrar av system, formler, ord, fabriker och massa annat. Krångligt men jag ska nog se till att fixa det, sitter och filar på en kommunikationsplan, vilken måste bli bra! Lärt känna lite nya människor och kaffet är superbt mycket bättre än Eniros. Cargotec- Eniro 1-0. Kollegor Cargotec - Eniro 1-1 Fett lätt att jag saknar mina sötnötter på Eniro. Helgen stundar med Grönan och Cocktailparty. Delish!

Jag är arg. Mest hela tiden. Jag döljer det bra men fy fasiken vad arg jag är. Det kommer gå över, jag ber till vad än som finns att be till att det går över, snart snart snaaaaaart! Anyways, helg stundar!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0