Bildkavalkad


Bollarna representerar de antal person som är intresserade av StudyBuddy, antal samtal jag fått positiv respons på. Kanske finns det en liten säljare inom mig ändå...

Godaste drinken jag druckit på LÄNGE! Red Dream på Mellow! MUMS!

S med As slips. The only way to wear it. Fo sho.

Snöig och vacker morgon. Gärdet deluxe.

Jag älskar min mössa. Lite Coolness. Mycket värme. =)

Övar leenden i min nya tröja/klänning, loves the dress, tveksam till leendet=)

Denna pose känns mer klockren!

Tyvärr inga bilder på lgh än, det är stökigt här haha men på fredag lovar jag A, då kommer dem!

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Åh..vad glad jag blev när jag tittade in här...MASSA BILDER! Me like! Vad fin du är gumman. Jag gissar att jag är en av de där bollarna,hihi. Ser fram emot fredag med lägenhetspics. Kram kram

2010-02-25 @ 10:22:43
Postat av: marresmamma

Du är så snygg, darling! Men jag väntar otåligt på lägenhetsbilderna...

2010-02-25 @ 15:05:35
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: marresmamma

Ah! Upptäckte just att jag inte finns med på din länklista! Förrädare...

2010-02-25 @ 17:10:01
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0