Blått är flått och Paris är överallt =)





Temat för lägenheten är blått blått är flott flott och städer/länder. Paris är överallt just nu som ni ser. Jag letar tavlor till väggarna som är kala. Jag letar klarblåa kuddar till soffan.
Nu ska jag hoppa i badkaret och börja förvandlingen inför ikväll. Frisören tog givetvis för mycket av mina toppar så nu känns d som om jag har kort hår igen. Men hår växer, så inget att deppa för, det var ju behövligt=)

Ha en underbar lördag!

Ciao

Ps. Undrar ni över tejpbiten så sitter den där för att lådan öppnar sig av sig själv....tips på hur jag får den att stay stängd?=)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Looking all nice dear. Guillaume kommenterade på ett av våra kort på fejjan=)

2010-02-27 @ 15:07:30
Postat av: Anonym

flytta till lilla paris hörredu!

2010-02-28 @ 19:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0