Celebcrush numero 3

Happy Valentines y´all!
Har haft en supermysig dag med lunchbio på Rio " Coco avant Chanel" och sedan fika och lite shopping. Trots att jag inte får handla hittade jag lite fler saker och nu hittade jag även en klänning jag letat efter aslänge=) Superbt mysig V-day med två tjejer jag trivs så himla bra med! Nu sitter jag och söker ett jobb. Ett jobb jag känner skulle passa mig megabra. Like perfaboll för mig. Men man ska la inte hoppas för mycket.
Sen har jag en ny celebcrush. Glöm Filmon. Glöm Bojan.
Nu är det denna mannen:


Ny vecka imorn, det kommer bli en bra vecka!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Happy v-day dear! Var filmen bra? Han klår alltså Filmon? Det var inte dåligt det! :)

2010-02-14 @ 21:23:50
Postat av: Sanna

Happy V-day to u too!! Just nu klår han F meeeeen det finns ju en stor chans att crushen falnar och F-crushen återuppstår =) Jag är inte den som är den!

2010-02-15 @ 07:28:47
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0