Längtat

It is Friday och jag har längtat efter denna helgen heeeeela veckan! Inte av någon speciell anledning men jag har bara längtat. Och nu är den typ här. Ikväll blir det lite shopping med K. BEHÖVER.VARDAGSKLÄDER. ASAP.
Min kära bror är i stan och det blir häng med honom och hans nya tjej, ska bli spännande att se vad det är för en "böna", Stockholmstjej och söt, mucho exciting.
Har funderat nu i en vecka ifall jag ska ge mig på att sälja mer kläder på tradera, är det värt jobbet? Värt slantarna? Worth the effort? Tåls att fundera på tills ikväll. För åker några saker in i min lilla garderob så får ju några lämna värmen därinne, right?
Nåväl. Inget intressant att förtella här. Det är helg om 5 timmar. Jag längtar mer nu än innan.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0