Lördagskväll

Hade beställt kläder och fick paketet idag. Allt passade! LOVELY! Nu har jag en outfit till nästa helgs utgång!

Har spenderat eftermiddagen med min bror, hans flickvän och kompisar. Hängde på sturecompaniet och fikade. Jag har nu efter ett tag i staden förstått att staden är ganska uppdelad och att "man antingen är söderkis eller stureplanare" eller så placeras man i något annat fack däremellan. Jag vet inte redigt vart jag ska placera mig själv. Idag på som tidigare nämnda Sturecompaniet så var det kul att hänga där, snygga människor och trevlig stämning men jag tyckte det var lika härligt på Kellys sunkbar på söder. Så Im still indecisive. Men sen behöver man ju inte bara vara en av dem, man kan ju vara en mix, ja det ska jag nog vara=)

Nu rullar melodifestivalen, jag har städat och håller på att rensa garderoben, in med det nya ut med de gamla (eller upp med det på tradera). Snart kommer S och hänger, fun fun fun!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Jag hoppas vi får se din nya outfit här på bloggen =) Puss o kram på alla hjärtansdag!

2010-02-14 @ 15:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0