Moody deluxe

Shit allså (tänk er Josef Fares röst här) jag är verkligen en MOOD-person. Som inlägget i igår där jag var nere, idag är det en bra start denna morgon. Stora snöflingor, inte så kallt och bussar som går on time. Sweet. Långlunch väntar med min kära roomie i Kanada, ska bli fun!
Jag har tidigare nämnt att jag har en snygg kille i huset. Igår fick J se honom live i tvättstugan. Jag fick ett sms:
"Maj God vad snygg han är!!!!!!" Sen stötte vi på honom bägge två lite senare. Som vi båda sa: Han är inte snygg, inte perfekt, utan äckligt perfekt snygg! Amerikanare, brun och har en sådan swagger att man bara vill bli inlåst i tvättstugan med honom forever and ever. Herremin je. Eme- du hade dött! Han bor på min våning MEN är såklart tagen. Men nu har jag ögongodis i huset också, mumma!

Jag lovade bilder på lgh till A men det blev ej av igår så lovar att det kommer inom de närmaste dagarna =) Jag fick även reda på igår att jag har en del okända läsare som jag inte alls trodde gluttade in här, himla himla roligt att höra att ni tar er tid att kika in här : Me lajki=)=)=)

Have a fun day y´all!

Ciao


Kommentarer
Postat av: marresmamma

Men va f... Ge mig bilder, NUUUU!!!

2010-02-24 @ 14:40:44
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0