My playlist!

Sååå jag fick ju så fina låtar av er så ni ska få några fina låtar av mig!

Lil Wayne - Hot Revolver
Roxette - Dressed for success
Mariah Carey - I wanna know what love is
Beyonce - Halo
Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart
Diam´s - Enfants du desert
Singuila - Ma nature
Amel Bent - Ou je vais
Marc antoine - qui tu aimes
Whitney Houston - Like I never left

Loveliga låtar. Nu har jag precis insett att jag missat 3 avsnitt av DH, 4 avsnitt av Greys och PP, jag ligger efter, no melodifestival för mig =) Den missade jag haha.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Sanna Nilsson. Roxette??

2010-02-07 @ 12:00:21
URL: http://missemli.blogspot.com/
Postat av: Sanna

Jamen why not? Old school, dansa runt till dressed for success är hur latjo som helst=)

2010-02-07 @ 17:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0