Ny vecka!

-22 på termometern. Men idag hade jag garderat mig. Ny resväg och den gick helt smärtfritt. Jag frös som en gnu när jag kom fram men fram kom jag , snabbt=) Precis sett färdigt ishockeyn, bjussat födelsedagsbarnet K på prinsesstårta och ska nu hugga tänderna i jobbet.

Helgen var så himla härlig. Bäst var fredagskvällen med 6 underbart härliga vänner, jag skrattade så jag trodde jag skulle få sexpck. Easy! Lördagen var lika trevlig om än seg och vi trotsade vädret och gav oss ut i förorten.

Ny vecka, måtte detta väder dra bort innan helgen, då är det fest och liten klänning!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Har tänkt på dig idag på morgonen när jag har legat nerbäddad och kollat på nyhetsmorgons rapportering om snökaoset i Stockholm. Men det verkar ju som det löste sig för dig =) Hoppas du får en bra dag, kram kram

2010-02-22 @ 10:45:24
Postat av: Sanna

Vad gulligt av dig vännen att du tänkte på mig, antar att ni har massa snö med men du slapp la ge dig ut? Hoppas allt är bra! Kram

2010-02-22 @ 11:00:22
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0